نکاتی جزئی در مورد طراحی سایت با وردپرس - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

حالا سایت یا فروشگاه اینترنتی شما آماده موفقیت است! در تمام مسیر از پشتیبانی فنی ویترین بهره‌مند هستید.

تعرفه طراحی سایت با ویترین بر اساس امکانات مورد نیاز اکثر کسب‌وکارها تنظیم شده. اگه می‌خواید دستتون برای انتخاب خدماتی که دوست دارید بازتر باشه، در ویترین این امکان وجود داره که بسته‌های سفارشی متناسب با نیاز شما ارائه کنیم. کافیه با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات صحبت کنیم.

وقتی که بحث از طراحی سایت پیش می آید، اولین چالشی که با آن مواجه می شویم که این کار را به فرد بسپاریم یا یک شرکت؟

در این صورت ممکن است پاسخ بخش عمده ای از سوالات خود را پیدا کنید. در غیر این صورت کارشناسان شرکت طراحی سایت آروند اصفهان می‌توانند اطلاعات اولیه و کلیاتی درباره نیازهای شما و سایر اطلاعات ارزشمند را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت وردپرسی شرکت خودتان اتخاذ کنید.

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

تمام مراحل توسط متخصص مربوط به خود انجام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

در بسته‌های حرفه‌ای طراحی سایت نیز یک اکانت منیجر اختصاصی برای پشتیبانی و آموزش‌های دقیق‌تر همراه شما خواهد بود.

نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد.

قیمت هاست وبسایت شرکتی : هاست مکان ذخیره سازی وب سایت عکس ها و تمام متن ها و مقالات سایت است.

در صورت تمایل می توانیم برای مشتریان خاص پسند و بلندپرواز طراحی اختصاصی صفحات و بنرهای ویژه داشته باشیم. همچنین در صورتی که می‌خواهید در عبارت های مهمی که مشتریان‌تان سرچ می‌کنند بالاتر دیده شوید خدمات سئو در اختیار شما قرار می دهیم تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

ما همیشه حامی وپشتیبان شما هستیم. رویا وردپرس بهترین قیمت طراحی سایت را برای شما فراهم آورده‌است.

دلیل دیگر رقابتی بودن تعرفه طراحی سایت در رویا وردپرس، حمایت از کسب و کارها و استارت آپ‌ها می‌باشد تا بتوانند براساس بودجه حتی کم، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایند.

در همکاری با سی فایو دانش، تعهد و رفتار حرفه ای را به روشنی خواهید یافت…
«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

مثلا دپارتمان محصولات پستی، پشتیبانی، مالی، مدیریت و ترکیب‌ها دلخواه شما) بایگانی شدن تمامی تیکت‌ها بین کاربر و مدیر سایت امکان دسترسی کاربران به بخش تیکت‌ها در پنل کاربری خود امکان ساخت‌ انواع فرم‌ها در قسمت‌های مختلف سایت

برنامه ریزی همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شروع هر طراحی وب برای یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای با تحقیق و قالب بندی شروع می شود. کاری که شما انجام خواهید داد این است که به ترتیب با تیم های بازاریابی و طراحی همکاری نزدیک داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که شریک حرفه ای شما همه جوانب را در نظر گرفته و موفقیت را هدف قرار داده است. کمپیین های سئو

در کل اگر راضی نبودم آیا پول من بازگردانده می‌شود ؟ تمام تلاش ما در تیم رویا وردپرس جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان عزیز می‌باشد.

اما در صورت عدم رضایت مشتری، ظرف مدت ۷۲ ساعت، ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی عودت داده می‌شود.

فروشگاه محصولات فیزیکی (کالا) یا فروشگاه محصولات دیجیتالی (فایل، مجازی، همکاری در فروش)

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا ادامه من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

موفقیت از آن کسانی است که ریسک می کنند رویا پرداز هستند ذهن ثروتمند دارند سرمایه گذاری می کنند دریافت مشاوره نمونه پروژه‌های طراحی سایت کلیه تعرفه‌ها و قیمت طراحی سایت درج شده در جداول زیر با احتساب هزینه دامنه و هاست محاسبه شده و کلیه امکانات درج شده در هر پکیج بصورت کامل بر روی سایت مورد نظر پیاده سازی می‌گردد تعرفه طراحی سایت اختصاصی

هزینه ساخت ساخت فروشگاهی حرفه ای به همراه صفحه وبلاگ شرکت و جدا کردن صفحات فروشگاه و شرکت.

در این زمینه نیز شرکت دیجیتال مارکتینگ آروند یا همان شرکت طراحی سایت وردپرسی اصفهان (آروند)، با توجه به تجربه مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد، یکی از بهترین تجربه‌های نگارش محتوای موثر این سایت در شهر اصفهان را به خود اختصاص داده و به عنوان بهترین شرکت تولید محتوا در اصفهان خود را ثابت کرده است.

قطعا می‌دانید که شعار “سایت رایگان” دروغی بیش نیست! به هر حال راه‌اندازی یک سایت مراحلی دارد که هرکدام هزینه مربوط به خود را دارند؛ به این ترتیب دریافت هزینه خیلی پایین و ادعای طراحی رایگان تنها ۲ معنا دارد:

هر ۱۴ طراحی سایت فروشگاهی روز یک به روز رسانی؟ تیم محصول ۲۰ نفره ما با تحقیق بازار و جلسات با شما، سایت ساز ویترین را توسعه می‌دهند.

اگه هزینه ۱ سال رو یکجا و در ابتدا پرداخت کنید، می‌تونید از ۲۰٪ تخفیف استفاده کنید.

هزینه ساخت وبسایت پزشکی در صورتی که به ادامه سئو و بهینه سازی نیاز نداشته باشد تعرفه کمی دارد.

Report this wiki page